BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Click here for Myspace Layouts

Wednesday 18 May 2011

layan jiwang wiff ur.....

pendapat korang tentang 2 lagu nih????
apa pendapat korang tentang this song bagi aq best cangat2 bcoz ayat dalam lagu dy best tgok ok lirik dy...hem2...







bila aku salah tolong maafkanlah
ku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* aku ingin selalu bersamamu
walau senang, walau kita susah

reff:
mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku

bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku

aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah

  

then this song from akim best cangat try dengar mesti akn jatuh tangga nyer nescyalah...hi2
then dibawah niey ada lirik dy baek x aq ciap kasi skli ngan lirik...he2

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku
Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu

Chorus
Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu
Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu
Ulang Chorus
Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu



0 jiwang karat: